Sunday, April 24, 2016

jom cerita sikit.... permulaan kisah aku dan SHAKLEE

Assalamualaikum....

Bismillah...

Dalam dok survey2 untuk produk kesihatan tu, terbuka pintu hati utk try SHAKLEE... so apa slhnya mencuba kan... byk testimoni2 yang menarik n berkesan..  Almost 2 month +- guna SHAKLEE.. terasa perubahannya..segar dari biasa.. Alhamdulillah....
smile emoticon
1st guna Alfafa n HerbLax... maklumla.. nk cri yg bajet2 je dlu.. utk try.. Tapi Alhamdulillah.. niat nk detox pada asalnya.. lebih- lebih lg ada masalah untuk membuang sisa-sisa dalam badan ni.. 
frown emoticon
 memang memakan masa yang lama la jg.. penyebab mungkin toksin dalam badan yang banyak.. disamping tu fikir utk cuci usus bagi bersih n elak penyakit.. insyaAllah... dengan izin Allah... 
smile emoticon
 selepas consume Alfafa n HerbLax ni, memang masalah untuk membuang terus menjadi senang n badan pon segar.. myb sebelum ni banyak sangat toksin dok dalam bdn ni..baru dapat kesedaran yang badan perlu di detox juga.. untuk guna masa panjang.. hurm... lambat betul dapat kesedaran tu..

sebab terasa keberkesanannya.. 

try upgrade plak.. 2nd order untuk HerbLax...(nak ikutkan herblax ni thn la dlm 3-4 bulan cmtu... tp dah share ngan husband n mle2 kne consume utk setiap hari.. bertahan sebulan jelah, myb pasni dah consume 3x seminggu.. smpt la thn dalm 2 bulan.. uishh jimattt sgt utk 2 org) sy tambah order untuk try Ostematrix plak.. Alhamdulillah sangat.. selepas consume Ostematrix, badan yang lemau pagi-pagi terasa segar.. no more alasan untuk berlengah bangun pagi2... syukur sgt..sebelum ni terasa badan lemah, nak bangun pagi pon berkira-kira...
Syukur Alhamdulillah.. 
terus join SHAKLEE.. sebab memang guna n nampak keberkesanannya... 

so bolehla.. sesape nk try produk SHAKLEE untuk kesihatan berpanjangan... 
call/ wasap/ msg sy..
ezrin ===> 0176851573
ezrin kahar ===> facebook
ezrinkahar ===> instagram

shaklee id : 1228579
smile emoticon

No comments: